5 ماه پیش

وضعیت درخواست در هنگام ارسال اینترنتی لیست بیمه

همیشه به گزینه وضعیت درخواست دقت نمایید. وضعیت درخواست، پیگیری شما را آسان خواهد کرد و شامل ۵ عنوان است:

⬅️غیرقابل ارسال (به رنگ قرمز): لیست دارای خطا می باشد. معمولا کد کارگاه اشتباه است. لیست را حذف نموده و مجددا اقدام‌ نمایید.

⬅️ثبت اولیه: در این وضعیت، لیست در سیستم ثبت شده است و توسط شما می تواند حذف شود و یا به شعبه ارسال شود.

⬅️ارسال به شعبه: دراین وضعیت لیست برای پردازش به شعبه ارسال شده است؛ انجام پردازش حداقل چند دقیقه به طول می انجامد. در صورتی که نهایتا پس از ۲۴ ساعت وضعیت لیست تغییر نکرد، با شعب سازمان تامین اجتماعی جهت بررسی مشکل، تماس یگیرید  پس از وضعیت ارسال به شعبه می توانید از منوی عملیات لیست بیمه، گزینه مشاهده فهرست لیست ها، ادامه وضعیت لیست ارسال شده خود را پیگیری نمایید.

⬅️عدم تایید نهایی: در این وضعیت پردازش لیست در شعبه با خطا مواجه شده است؛ پس از یررسی و رفع خطاها، لیست را مجددا بارگذاری نمایید.

⬅️تایید نهایی: در این وضعیت، پردازش لیست در شعبه با موفقیت انجام شده است و شما می توانید برگ پرداخت (فیش حق بیمه) را دریافت نمایید.